Omavahel suheldes…

Kujuta ette, sa vestled potensiaalse kliendiga, et mõlemad naerate ja suhtlete nagu vanad sõbrad. Sa oled esimesest hetkest loonud vaba ja usaldusväärse õhkkonna. Sinu potensiaalsest kliendist on saanud sinu ettevõtmiste lahutamatu osa. Mis juhtuks siis, kui kõik sinu organisatsiooni töötajad oskaksid nii suhelda? Kuidas see mõjutaks asutuse avaliku kuvandit ja käekäiku?

Sellel koolitusel:

  • Õpid märkama enda ja vestluspartneri kehakeelt ja sellest lähtuvalt suhtlema.
  • Avad endas oma karismaatiline pool ja võida kliente oma sarmiga.
  • Õpid kliendi probleemi lahendama oma eesmärke hülgamata.
  • Saad juurde enesekindlust, et alustada vestlusi võõrastega.
  • Saad tõhusaid teadmisi, kuidas klient oma poolele võita.
  • Oskad hinnata kliendi lõpuni kuulamise kasusid.

Koolitusel murrame lahti kahe inimese vahelise suhtlusdünaamika. Treeningul lähtume põhimõttest “tehes õpime.”

Optimaalne töögrupp koosneb 8-16 inimesest. Teeme harjutusi paarides, kus on kohene tagasiside praktiliste näpunäidetega. Sisuline analüüs aitab meid paremini mõista suhtlust ja kommunikatsiooni.

Me ei keskendu “tüüpsituatsioonidele” vaid suhtluse baastõdedele, mis annavad võimekuse tulla toime igas olukorras mitte ainult nendes 7-9 “tüüpsituatsioonis.”

Koolitusel kasutame rakendusimpro meetoteid.

Hinnastus:

500 €

Lühikoolitus, mis toob osalejateni teadmised individuaalse suhtlemise alustaladest.

2h
800 €

Pikem koolitus, mis annab tundmusliku arusaama individuaalse suhtlemise olemusest.

4h
1100 €

Jätkukoolitus, mis treenib osaleja oskuslikuks suhtlejaks.

8h+

* Hinnad on orienteeruvad ja ei sisalda otsekulusi

Telli koolitus